Sponsor worden

Veel bedrijven hebben een binding met de wijk De maten. Mogelijk doordat het bedrijf in, of aangrenzend aan, de wijk gevestigd is. Of anderzijds doordat de eigenaar in onze wijk woonachtig is of is geweest. Welke reden de binding ook heeft, u draagt onze wijk een warm hart toe!

De vele activiteiten die onze wijkvereniging jaarlijks organiseert kost tijd en geld. De tijd wordt erin gestoken door een grote groep enthousiaste vrijwilligers die alle activiteiten voor alle wijkbewoners draaiende houden. Voor het geld wat al deze schitterende activiteiten kosten, en de huur van de accommodatie, zijn we afhankelijk van vele instanties en personen. Geld wat momenteel gedeeltelijk bij de gemeente vandaan komt, gedeeltelijk bij de leden, gedeeltelijk uit subsidies en ook voor een gedeelte van sponsoren!

Deze sponsoren zijn voor ons letterlijk van levensbelang. Zonder vrijwilligers geen activiteiten, maar zeker ook zonder sponsoren geen activiteiten. Zonder de steun van bedrijven is het niet mogelijk om alle activiteiten te kunnen laten plaats vinden.

Voorheen brachten wij elk seizoen het wijkkrantje uit. Daar zijn wij per 2016 mee gestopt omdat wij met het digitale tijdperk mee moeten. Daarom hebben wij nieuwe sponsorpakketten samengesteld waaruit u kunt kiezen. Op die manier hopen wij dat u onze wijkvereniging wil steunen. Wilt u ons steunen dan kunt u hier het sponsorcontract downloaden.

Sponsorpakketten

o    Pakket 1 | € 35,- per jaar