Vrijwilliger bij Wijkvereniging De Maten

Wijkvereniging De Maten draait net als elke vereniging op vrijwilligers. Het bestuur bestaat uit een enthouasiaste groep mensen die zich volledig inzet om de wijkvereniging tot een succes te laten maken. Maar ook wij hebben extra handen nodig en dan vooral tijdens de activiteiten/workshops die wij organiseren.

Kinderen
Voor de kinderen organiseren wij verschillende activiteiten, van film kijken tot knutselen. Tijdens die activiteiten vinden wij het heel fijn als wij van de ouders, broers/zussen, etc wat extra hulp kunnen krijgen. Op die manier blijft het voor de organisatoren, die er erg veel tijd buiten de activiteit zelf kwijt mee zijn, ook behapbaar. Ook kunnen wij meer activiteiten voor de kinderen organiseren als wij meer handen hebben om te helpen. U hoeft niet elke keer te helpen, met meerdere handen kunnen we het onderling verdelen.

Volwassenen
Voor de volwassen workshops kunnen wij ook goed extra hulp gebruiken. Die hulp zit hem vooral in het zorgen voor koffie/thee, klaarzetten en opruimen van de workshop. Daarnaast kunt u in de meeste gevallen gewoon zelf ook aan die workshop meedelen.

Wilt u graag helpen? Neem dan contact met ons op:
Voor hulp bij kinderactiviteiten: Jacomien Pompert | kids-dematen@hotmail.com

Voor hulp bij volwassenen workshops: Ingrid van de Haar | activiteiten-dematen@hotmail.com