Openavond 15 september

Donderdagavond 15 september houden wij ons jaarlijkse Openavond. Op deze avond presenteren wij de workshops die wij komend seizoen zullen aanbieden. Noteer deze datum dus alvast in uw agenda!

Op deze avond zijn verschillende stands aanwezig met meer informatie en voorbeelden van de workshops. Op die manier kunt u kijken of u er iets bij zit wat u graag wilt volgen. Dit jaar zijn er weer een aantal bekende workshops zoals bloemstukken maken of de workshop schilderen. Maar dit jaar zijn er ook weer een heel aantal nieuwe workshops zoals bonbons maken, handlettering en Graffiti. In totaal bieden wij 21 volwassen workshops en 8 kinderactiviteiten aan, dus zeker de moeite waard om te kijken of er wat tussen zit!

Heeft u een cursus gevonden, dan kunt u zich meteen bij ons opgeven. Wij vragen dan wel inschrijfgeld, wat bij aanvang van de cursus verrekend wordt.

De openavond begint om 19.30 tot 21.00 uur en wordt gehouden in ons nieuwe wijkgebouw dependance Willen van Oranjeschool, Fidelio 14 in Kampen. Iedereen is van harte uitgenodigd op deze Openavond, ongeacht of u lid bent of niet. Wilt u meer informatie over de activiteiten van de wijkvereniging mail dan naar: activiteiten-dematen@hotmail.com voor volwassenen en voor de kinderen kunt u mailen naar kids-dematen@hotmail.com.

Openavond Wijkvereniging De Maten